Frank en Jeannette op Lanzarote

Cesar, een museum voor hedendaagse kunst en afbouwen in Costa Teguise

Alles op Lanzarote ademt Cesar uit. Het museum voor hedendaagse kunst in Arrecife... ja hoor een oud ford gerestaureerd door Manrique. En enkele kunstwerken? Yep ook van den Cesar. Mooie werken zonder meer, misschien begin ik wat last te krijgen van een overkill aan Manrique? In ieder geval mooie kunst, persoonlijk wasik weg van de figuren in zee. Na dit museumbezoek nog een laatsre maal bewust op ontdekking naar de meester van het eiland. Zijn woonhuis in Tahiche. Mooi met een mooi zwembad en nog maar eens veel trappen.

Genoeg van de man en terug naar ons hotel. Bij de pool een bejaarde dj met roze bril die een Freixenetparty op gang moest trekken. Nee dat was toch echt even te veel van het goede. Een mooie wandeling langs de dijk om waardig afscheid te nemen van Costa Teguise en vanavond heerlijk gegeten in de Gastrobar La Gula.

Morgenavond vertrekt ons vliegtuig om tien voor zes naar Brussels South Airport. We hebben lekker de tijd voor een uitgebreid ontbijt en de markt in Teguise.

En dan terug naar twee schatten, ik heb ze gemist en moet nog even wachten maar woensdagavond worden dat dikke knuffels.

Veel liefs

Jeannette